Ana səhifə | Biz kimik? | Layihələr | Nəşrlər | Linklər | Əlaqə
AZ | EN | RU
ELANLAR

TƏDQİQATÇILARIN NƏZƏRİNƏ!

 Iqtisadi Təşəbbüslərə Yardım İctimai Birliyi

“Azərbaycanın əsas ticarət tərəfdaşları ilə ticarət mübadiləsinin ərzaq təhlükəsizliyinə təsiri”

adlı tədqiqatın hazırlanması üçün ekspertlərlə əməkdaşlıq etmək niyyətindədir.

Tədqiqatın məqsədi Azərbaycanın ticarət əlaqələrinin və xüsusilə ərzaq məhsulları üzrə ticarət münasibətlərinin ölkənin ərzaq təhlükəsizliyinə təsiri və çətinlikləri öyrənməkdən ibarətdir.


davamı
VALYUTA
  1 USD
  1 EUR
  1 RUB
  1 GBP
  100 JPY
11.08.2020 11:12
SORĞU
Bələdiyyəyə əmlak vergisi ödəyirsinizmi?
Bəli, ödəyirəm
Xeyr, çünki yığan yoxdur
Xeyr, çünki bələdiyyəyə inamım azdır
Deyə bilmərəm
NƏŞRLƏR
TəDQIQATLAR
Dövlət büdcəsinin effektiv, şəffaf və məsuliyyətli idarə olunması hər bir ölkənin sosial-iqtisadi sahədə strateji hədəflərinə yetişməsi üçün həlledici şərtlərdən biridir. Azərbaycan kimi iqtisadiyyatı və büdcə gəlirləri təbii resurslardan asılı olan ölkələr üçün dövlət büdcəsinin səmərəli idarəçilik mexanizmlərinin yaradılması xüsusilə mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Bu heç də yalnız dövlət büdcəsinin maliyyə mənbələrinin şaxələndirilməsinin təmin edilməsini deyil, həm də büdə vəsaitlərinin daha səmərəli və şəffaf idarə edilməsi mexanizmlərinin yaradılmasını zəruri edir.
Azərbaycanda 1606 bələdiyyə fəaliyyət göstərir. 2021-ci ildə bələdiyyələrin büdcə gəlirləri ölkə üzrə ümumilikdə 41,7 milyon manat, bir bələdiyyənin illik gəliri orta hesabla 26 min manat olub. Yerli büdcə gəlirlərinin həcmində kəskin fərqlər var. Kənd bələdiyyələrin büdcə gəlirləri kiçik olsa da şəhər bələdiyyələrin büdcə gəlirləri kifayət qədər yüksəkdir. Bakı şəhəri üzrə bələdiyyələrin orta illik büdcə gəlirləri 218 min manat olduğu halda Qobustanda 5 min manata bərabər olub . Büdcə gəlirlərinin həcmindən asılı olmayaraq onların şəffaf xərclənməsi, əhaliyə dövrü olaraq hesabat verilməsi çox vacibdir. Çünki bələdiyyə büdcələrinin vəsaitləri ictimai vəsaitlərdir, onlar bələdiyyə ərazisində yaşayan əhalinin ödədikləri vergi və ödənişləri hesabına formalaşır.














Azərbaycanda kredit faizlərinin yüksək olmasına təsir göstərən amillərin qiymətləndirilməsi



2010-cu il dövl?t büdc?si layih?si bar?d? Milli Büdc? Qrupunun R?Y?


Aqrar sahədə nə dəyişməlidir?
Rövşən Ağayev: “Bir neçə qurum ixtisar olunmalı, Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin səlahiyyətləri genişləndirilməlidir”
 
“Aqrar idarəçilikdə bir pərakəndəlik var. Hazırda Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi ilə eyni anda bir neçə qurum aqrar sahədə fəaliyyət göstərir. Məsələn, Meliorasiya və Su Təsərrüfatı ASC, Torpaq və Xəritəçəkmə Komitəsi, Ekologiya və Təbii Ehtiyatlar Nazirliyi kənd təsərrüfatına birbaşa və dolayısı ilə bağlı olan qurumlardır”. Bunu “Azadinform”a açıqlamasında İqtisadi Təşəbbüslərə Yardım İctimai Birliyinin sədr müavini Rövşən Ağayev deyib.

Qeyd edək ki, prezident İlham Əliyev aqrar sahədə idarəçiliyin təkmilləşdirilməsi və aqrar elmlərdə islahatların yeni mərhələsinin həyata keçirilməsi ilə bağlı təkliflərin hazırlanması üçün xüsusi komissiya yaradıb. Artur Rasizadənin sədrliyi, bir neçə nazirin və komitə sədrinin, habelə aidiyyəti dövlət qurumları təmsilçilərinin iştirakçılığı ilə yaradılan komissiya aqrar sahədə idarəçiliyin təkmilləşdirilməsi və aqrar elmin inkişaf etdirilməsinə dair təkliflərini iki ay müddətində hazırlayıb prezidentə təqdim etməlidir.

Aqrar sahədə dəyişikliklərlə bağlı təkliflərini diqqətə çatdırarkən R.Ağayev bildirib ki, yuxarıda qeyd edilən dövlət qurumları ixtisar edilməlidir: “Məsələn, Torpaq və Xəritəçəkmə Komitəsinin səlahiyyətlərinin bir hissəsi Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinə, bir hissəsi isə Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinə verilə bilər. Meliorasiya və Təsərrüfatı ASC əvvəlki kimi bütövlükdə nazirliyə verilməlidir. Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin də bir sıra fəaliyyətləri, məsələn, torpaqların keyfiyyətinin monitorinq xidməti, meşə təsərrüfatı və s, KTN-ə verilə bilər. Yaxud da bu qurumlar arasında ciddi əlaqələndirməyə ehtiyac var. Ümumiyyətlə, KTN-in bugünkü statusu xeyli dəyişməlidir. İnkişaf etmiş ölkələrdə bu qurum Kənd Təsərrüfatı və Kənd İnkişafı Nazirliyi adlanır. Azərbaycanda səhv yanaşmalardan biri kənd təsərrüfatı ilə kənd inkişafının bir-birindən ayrı götürülməsidir. Dövlət proqramlarına fikir versəniz, görərsiniz ki, kənd təsərrüfatına və kənd inkişafına vahid yanaşma yoxdur. Halbuki ekspertlərin, mütəxəssislərin yanaşması odur ki, kənd inkişafından kənarda kənd təsərrüfatı ola bilməz. Düzdür, son zamanlar bu sahədə müəyyən meyillər hiss olunur, amma bunun üçün idarəetmədə bir çox məqam əksini tapmalıdır. KTN-ə müraciət edib kəndin inkişafı ilə bağlı statistik məlumatlar istəsəniz, deyəcəklər yoxdur. Halbuki kəndin inkişafı bilavasitə kənd təsərrüfatının inkişafını təmin edən faktordur. Odur ki, KTN yenidən qurulmalı və bu zaman “kəndin inkişafı” adı artırılmalı, yeni qurumun kəndin inkişafı ilə bağlı funksiyaları müəyyənləşməlidir”.

Ekspertin sözlərinə görə, hazırda KTN-in yerli strukturu regional qurulub, lakin bunun hər rayon üzrə olması daha məqsədəuyğundur: “Nazirliyin 8-9 regional strukturu var. Təsəvvür edin ki, bir neçə rayona xidmət göstərməli olan idarə bir rayonda yerləşir. O baxımdan, düşünürəm ki, bütün rayonlar üzrə KTN-in strukturu yaradılmalı, həmçinin genişləndirilməlidir. Bu gün nazirliyin tərkibində olsa da, toxumçuluq müfəttişlikləri var ki, muxtar qurum kimi fəaliyyət göstərirlər. Regional kənd təsərrüfatı idarələri ilə onlar arasında əlaqə çox zəifdir. Bizim apardığımız tədqiqatlar göstərir ki, ciddi problemlərdən biri yerlərdə toxum işinin təşkilinə nəzarətin çox zəif olmasıdır, faktiki olaraq yerli kənd təsərrüfatı idarələri bu işi görə bilmirlər. Ümumiyyətlə, yerli səviyyədə kənd təsərrüfatı idarəçiliyində ciddi problemlər var. Tutaq ki, toxumçuluq müfəttişliyi muxtar qurum kimi öz işi ilə məşğuldur, fitosanitar qurumları özbaşına fəaliyyət göstərirlər. Mən düşünürəm ki, yerli səviyyədə qurumlar arasında koordinasiya olmalıdır, yerli kənd təsərrüfatı idarələri bu koordinasiyanı həyata keçirməlidir”.

R.Ağayev qeyd edir ki, bu gün aqrar elm praktikadan uzaq düşüb: “İstər heyvandarlıq, istər bitkiçilik və digər məhsulların istehsalına görə bu gün Azərbaycanda 3-cü dünya ölkələri ilə bir sıradadır. Məsələn, tutaq ki, Avropada taxılın orta məhsuldarlığı 60-70, hətta Niderlandda 80 sentnerdir,  Azərbaycanda 20-25 sentner civarında dəyişir. Meyvənin məhsuldarlığı orta Avropa göstəricisindən 2-2,5 dəfə geri qalır, süd məhsuldarlığında 5-6 dəfə geridəyik. Bunun hamısının səbəbi odur ki, ölkədə aqrar elm ciddi şəkildə inkişaf etməyib. Bu gün ən ciddi vəzifə Azərbaycanda intensiv aqrar istehsalın yaradılmasıdır. Bunu isə ancaq aqrar elmin gücü ilə həyata keçirmək mümkündür”.

Ekspertin sözlərinə görə, aqrar idarəçiliyi təkmilləşdirmək üçün iki vacib addımın atılmasına ehtiyac var. Əvvəla, Azərbaycanda kənd təsərrüfatının dövlət tənzimləməsi haqqında qanunun qəbuluna ehtiyac var. İkincisi isə ölkədə kənd təsərrüfatı ixracı üzrə xüsusi bir dövlət agentliyi yaradılmalıdır: “Nəhayət, Azərbaycanda aqrar idarəçiliyin təkmilləşdirilməsi ilə yanaşı, fermer birliklərinin, assosiasiyalarının yaradılması stimullaşdırılmalıdır. Əgər bu qurumlar yaranmayacaqsa, ideal bir nazirlik formalaşdırılsa belə, idarəçiliyin təkmilləşdirilməsi ciddi nəticələr verməyəcək”.


Həbibə Abdulla/AZADİNFORM.

Tarix: 04 May 2011  |  Baxış sayı: 1631




© Müəllif hüquqları qorunur.
Məlumatdan istifadə etdikdə "İqtisadi Forum"a istinad mütləqdir.
EKSPERT RƏYİ
Samir ƏLİYEV
"İqtisadi forum" jurnalının baş redaktoru

Mərkəzi Bankın depozit hərracları niyə cəlbedicidir?

Bu gün ilin 24-cü depozit hərracı keçirildi. Hərracda tələb təklifdən 2,5 dəfə çox olub. Mərkəzi Bank 200 milyon manat həcmində depozit cəlb etməyi elan etsə də, bankların təklifi 504,7 milyon manat olub. Elə buna görə də illik faiz dərəcəsi 12,98%-dən 12,7%-ə düşüb. Bugünkü hərrac nəticəsində banklar 14 günə təxminən 975 min manat qazanacaq. Ümumilikdə isə Mərkəzi Bank tərəfindən 2017-ci ilin yola saldığımız dövründə 4 milyard manata yaxın vəsait depozit şəklində cəlb edilib və buna görə banklara 21,9 milyon manat faiz ödənilib.


Rövşən AĞAYEV
İTYİB-nin sədr müavini
Pensiya yaşı artsın, artmasın?

Hazırda Azərbaycanda pensiyaya çıxma yaşı kişilər üçün 63, qadınlar üçün 60-dır. Dünya ölkələri ilə müqayisə etsək, bu çox aşağı göstəricidirmi? Qətiyyən yox.
Müqayisə üçün deyim ki, Avstriya, Belçika, Almaniya və Danimarkada həm qadınlar həm də kişilər üçün 65 yaş, Briytaniyada kişilər üçün 65, qadınlar üçün 60 yaşdı. Keçid ölkələrindən Gürcüstanda kişilər üçün 65, qadınlar üçün 60, Belorusda kişilər üçün 60, qadınlar üçün 55, Qazaxıstanda kişilər üçün 63, qadınlar üçün 58, Latviyada həm qadınlar, həm də kişilər üçün 62 yaşdır.

Azər MEHTİYEV
İTY İB-in sədri
Rəqabət mədəniyyəti, mədəni rəqabət

Son illər Azərbaycan iqtisadiyyatındakı iqtisadi fəallığın və əldə edilmiş iqtisadi artımların neft sektoruna və buradan əldə edilən böyük neft gəlirlərinə əsaslandığı heç kəsə sirr deyil. 2012-ci ildə ölkənin ümumi daxili məhsulunun (ÜDM) təqribən yarısı, sənaye məhsulunun 88 faizi, dövlət büdcəsi gəlirlərinin təqribən 3/4-ü neft sektorunun hesabına formalaşıb.


ARXİV