Ana səhifə | Biz kimik? | Layihələr | Nəşrlər | Linklər | Əlaqə
AZ | EN | RU
ELANLAR

TƏDQİQATÇILARIN NƏZƏRİNƏ!

 Iqtisadi Təşəbbüslərə Yardım İctimai Birliyi

“Azərbaycanın əsas ticarət tərəfdaşları ilə ticarət mübadiləsinin ərzaq təhlükəsizliyinə təsiri”

adlı tədqiqatın hazırlanması üçün ekspertlərlə əməkdaşlıq etmək niyyətindədir.

Tədqiqatın məqsədi Azərbaycanın ticarət əlaqələrinin və xüsusilə ərzaq məhsulları üzrə ticarət münasibətlərinin ölkənin ərzaq təhlükəsizliyinə təsiri və çətinlikləri öyrənməkdən ibarətdir.


davamı
VALYUTA
  1 USD
  1 EUR
  1 RUB
  1 GBP
  100 JPY
05.07.2017 23:03
SORĞU
Bələdiyyəyə əmlak vergisi ödəyirsinizmi?
Bəli, ödəyirəm
Xeyr, çünki yığan yoxdur
Xeyr, çünki bələdiyyəyə inamım azdır
Deyə bilmərəm
NƏŞRLƏR
TəDQIQATLAR













Azərbaycanda kredit faizlərinin yüksək olmasına təsir göstərən amillərin qiymətləndirilməsi



2010-cu il dövl?t büdc?si layih?si bar?d? Milli Büdc? Qrupunun R?Y?


Wal-Mart dünyanın ən bahalı brendi oldu
Wal-Mart supermarketlər şəbəkəsi Britaniyanın Brand Finance şirkətinin versiyası üzrə dünyanın ən bahalı brendi olub. “İqtisadi forum” jurnalının məlumatına görə, bu ticarət nişanın dəyəri $41,4 milyard qiymətləndirilir.

Ötən dəfə 5-ci olan Google markası bu il ikinci ən bahalı brend dına layiq görülüb. Google axtarış sisteminin dəyəri il ərzində $5 milyard artaraq $29,3 milyarddan $36,2 milyarda yüksəlib.

Coca-Cola şirkətinin ticarət nişanı bu il mövqeyi bir pillə itirərək $34,8 milyard dəyərlə üçüncü olub.

Dördüncü və beçinci yerləri İBMMicrosoft şirkətləri tutub. Bu şirkətlərin brendləri müvafiq olaraq $33,7 milyard və $33,6 milyard qiymətləndirilir.

Bazar dəyəri $32 milyard qiymətləndirilən Amerikanın avtomobil şirkəti - General Electric 6-cı olub. Növbəti yerləri Vodafone Telecoms, HSBC, HP və Toyota şirkətləri bölüşür.

Dünyanın ən bahalı brendlərinin reytinqi ($ milyard)
Şirkətlər
2010-cu ildə brendin dəyəri
2009-cu ildə brendin dəyəri
Wal-Мart
41,365
40,616
Google
36,191
29,261
Coca-Cola
34,844
32,728
IBM
33,706
31,530
Microsoft
33,604
30,882
GE
31,909
26,654
Vodafone
28,995
24,647
HSBC
28,472
25,364
HP
27,383
23,837
Toyota
27,319
21,995

Xatırladaq ki, Interbrand versiyası üzrə 2009-cu ildə dünyanın ən bahalı brendi adına Coca-Сola layiq görülmüşdü. Ötən ilin sentyabrında şirkətin ticarət nişanı $68,7 milyard dəyərində qiymətləndirilirdi. Növbəti yerləri tutan İBM və Microsoft brendləri uyğun olaraq $60,2 milyard və $56,6 milyard dəyərə malik idi. Adıçəkilən reytinq cədvəlində 7-ci yeri tutan Google brendinin dəyəri $32 milyarda bərabər olub.

Tarix: 23 Fevral 2010  |  Baxış sayı: 840




© Müəllif hüquqları qorunur.
Məlumatdan istifadə etdikdə "İqtisadi Forum"a istinad mütləqdir.
EKSPERT RƏYİ
Samir ƏLİYEV
"İqtisadi forum" jurnalının baş redaktoru

Mərkəzi Bankın depozit hərracları niyə cəlbedicidir?

Bu gün ilin 24-cü depozit hərracı keçirildi. Hərracda tələb təklifdən 2,5 dəfə çox olub. Mərkəzi Bank 200 milyon manat həcmində depozit cəlb etməyi elan etsə də, bankların təklifi 504,7 milyon manat olub. Elə buna görə də illik faiz dərəcəsi 12,98%-dən 12,7%-ə düşüb. Bugünkü hərrac nəticəsində banklar 14 günə təxminən 975 min manat qazanacaq. Ümumilikdə isə Mərkəzi Bank tərəfindən 2017-ci ilin yola saldığımız dövründə 4 milyard manata yaxın vəsait depozit şəklində cəlb edilib və buna görə banklara 21,9 milyon manat faiz ödənilib.


Rövşən AĞAYEV
İTYİB-nin sədr müavini
Pensiya yaşı artsın, artmasın?

Hazırda Azərbaycanda pensiyaya çıxma yaşı kişilər üçün 63, qadınlar üçün 60-dır. Dünya ölkələri ilə müqayisə etsək, bu çox aşağı göstəricidirmi? Qətiyyən yox.
Müqayisə üçün deyim ki, Avstriya, Belçika, Almaniya və Danimarkada həm qadınlar həm də kişilər üçün 65 yaş, Briytaniyada kişilər üçün 65, qadınlar üçün 60 yaşdı. Keçid ölkələrindən Gürcüstanda kişilər üçün 65, qadınlar üçün 60, Belorusda kişilər üçün 60, qadınlar üçün 55, Qazaxıstanda kişilər üçün 63, qadınlar üçün 58, Latviyada həm qadınlar, həm də kişilər üçün 62 yaşdır.

Azər MEHTİYEV
İTY İB-in sədri
Rəqabət mədəniyyəti, mədəni rəqabət

Son illər Azərbaycan iqtisadiyyatındakı iqtisadi fəallığın və əldə edilmiş iqtisadi artımların neft sektoruna və buradan əldə edilən böyük neft gəlirlərinə əsaslandığı heç kəsə sirr deyil. 2012-ci ildə ölkənin ümumi daxili məhsulunun (ÜDM) təqribən yarısı, sənaye məhsulunun 88 faizi, dövlət büdcəsi gəlirlərinin təqribən 3/4-ü neft sektorunun hesabına formalaşıb.


ARXİV